Monday, February 7, 2011

Oya Modelleri Elişi Oya Örnekleri

Yeni Çıkan Yazma boncuK oya modelleri örnekleri

Oya Yemeni Modelleri Oya Modelleri

Boncuk oyası örnekleri yapık için olan.

Yazma Örnekleri Boncuk Oyası örnekleri

Yazma Modeli Yazma Oya Örnekleri

Çeğizimde boncuk oyaları olsun diyen evlenecek gençkızlara çok güzel oya örnekleri resimleri veriyorum, Burada bulunan oya modelleri resimlerini bende cehizime koymak için en üstteki örnegi zorlada olsa ördüm, yapılışı çok kolay olan boncuk oyaları biraz ince iş olsada zorlanarak yaptım, sizlerde www.yenimoda.blogspot.com bloğumdaki oya örnekleri ni mutlaka arkadaşlarınızla paylaşmanızı ve oya modelleri nin dağılarak tüm genç kızların görmesini sağlamanızı istiyorum. Mutlu ve sağlıklı günlerde elişi örgü modelleri örmenizi ve mutluluğunuzun kat kat artmasını diliyorum değerli blog okuyucularım.