Wednesday, February 9, 2011

Adidas Gözlük Modelleri Adidas Gözlük Fiyatları

Adidas Gözlükleri ve fiyatları hakkında bilgi baylaşımı yapıyorum.

Edidas erkek güneş gözlügü ve fiyatı 375 euro.

2011 adidas gözlük modelleri vi fiyatları 450 dolar

Adidas gözlük fiyatları 650 tl liraya satılmaktadır.

adidas türkiye satış fiyatı 675 tl

Adidas Markasının ayakkabı , eşafman ve saat modelleri nden sonra adidas gözlük modelleri ni sizlere göstermek istiyorum. Adidas gözlükleri spor gyiinen erkek ve bayanlara şık bir görünüm elde etmelerine olanak verir çünkü adidas güneş gözlüğü suratınıza tam oturduğundan yakışıklı ve güzel bir görünüm elde etmenizi sağlayacaktır. Adidas gözlükleri modelleri benim de favori gözlük markalarımdan olduğu gibi dünyanın en çok satılan spor güneş gözlükleri arasındadir. www.yenimoda.blogspot.com bloğumda daha önceden Adidas türkiye konusunda bazı bilgiler sizlerle paylaşmıştım hatırlarsanız, burada bir çok şikayet ve emmuniyetsizlikleri dile getiren blog okuyucularım olduğunu gördüm bu şikayetler tamamen ürünlerden değil satıcılardan kaynaklandığını çoğunlukla belirtiyorlar arkadaşlar . Bunun için lütfen bayileri isimleri ile ilgililere bildirirseniz gerekirse inanıyorumki adida Türkiye sorumluları bayiliklerini dahi iptal edeceklerdir. Neyse biz konumuza dönelim adidas women 2011 aksesuar koleksiyonu arasında yer alan buradaki adidas güneş gözlükleri gözlük modelleri adasında en favori ve en çok satılan güneş gözlügü modelleridirler. Şimdilik bu kadar kalın sağlıcakla.